חגיגת הילד- 10,000 עם רדיו קול רגע 96fm בשידור חי מכפר נהר הירדן.

חגיגת הילד- 10,000 עם רדיו קול רגע בשידור חי בכפר.

כפר נהר הירדן הינו כפר נופש, המיועד לילדים המתמודדים עם מחלות כרוניות, גנטיות ומחלות מסכנות חיים.
תודה  לרדיו קול רגע 96fm על המשדר המיוחד אותו הקדישו לכפר לרגל חגיגות הילד ה-10,000. תודה רבה לצוות המדהים ואנחנו כבר מחכים לארח אתכם ולחגוג איתכם את האירוע המשמח הבא.

הכפר מציין בימים אלה 7 שנים מאז פתיחתו והקיץ אנו חוגגים את הגעת הילד ה- 10000 לכפר ועם הפנים קדימה. כולנו נרגשים מהאירוע.

כפר נופש ייחודי ויחיד במדינת ישראל- כל רגע בחיי הכפר נבנה מתוך כוונה למצות את הזמן עד תומו.

הכפר הוא פרויקט פלורליסטי- ילדים ומשפחות מגיעים מרקעים שונים – חברתיים, תרבותיים, דתיים, לאומיים ועוד, פועלים ונהנים יחד בשוויון מלא. בכפר מתקיים דו קיום מלא המבוסס על המכנה המשותף – הילד והמחלה.

הכפר הינו עמותה המבוססת כולה על נתינה והתנדבות. לאורך השנה מתנדבים בכפר למעלה מ- 1000 מתנדבים מכל המגזרים במדינת ישראל.

ליבת צוות ההדרכה מבוססת על קבוצה של מתנדבי שנת שרות ושרות לאומי, החיים ופועלים בכפר למשך כשנה ועושים עבודתם במסירות ונאמנות רבה.

הכפר הינו עמותה שבראשונה עומד חיים טופול, חברי הועד המנהל כולם פועלים בהתנדבות.

הכפר שייך לרשת עולמית מצליחה- SeriousFun Childrens Network שהוקמה בארה"ב ע"י פול ניומן ומונה 16 כפרים. כפר נהר הירדן מקיים שיתוף פעולה נרחב עם כפרי הרשת ונדרש לעמוד בקריטריונים המבטיחים ומייחדים את פעילותו.

עקרונות ההנגשה וההכללה, הנמצאים בבסיס הפעילות, חשובים ליצירת אווירה ייחודית. תפיסה חינוכית של אהבה, כבוד, פרגון ובטיחות.

הנופש בכפר  מיועד לחזק ולהעצים את הילדים הנופשים ולהקנות להם ביטחון עצמי, למרות הקשיים הרפואיים איתם הם מתמודדים. אושרם של הילדים הוא מטרתנו העיקרית.

מטרות הנופש בכפר- כיף והנאה, חווית הצלחה, גיבוש חברתי, גילויי עולמות תוכן חדשים.

השהייה במקום ללא עלות לילד ומשפחתו. הפעילות במקום בנויה על תרומות וברצוננו להודות כל התורמים הנפלאים שמלווים אותנו לאורך השנים.